Jak jsem prožil marketingový tábor

Bylo to školení, dovolená i petidenní kalba v jednom. Byla to nejlepší marketingová akce, kterou jsem zažil. Byla to nejlepší dovolená.

Léto s internetovým marketingem ve mně zanechalo hlubokou stopu. Doufám, že příští rok přibude druhá.

Malevil, ideální místo pro LIM

Nečekal jsem, že by mě Malevil tak uchvátil, hlavně když je pro nás z Brna trochu z ruky. Rád se tam potáhnu znova.

Pohodové ubytování, krásné okolí, příjemný personál, možnosti outdoorového vyžití a co víc?

Golfové hřiště. Nejtěžší, jaké jsem zatím hrál. Očarovalo nás a nenechalo si od něj ani jeden den odpočinout.

Já se vrátím!

8. jamka s výhledem na Ještěd

Odborný program

Vzdělávací část mělo na starost 5 lektorů. Obsah přednášek popisovat nebudu, předpokládám, že to někdo z kolegů udělá (odkazy níže).

Pročítám si své poznámky. Připomínám si, jak byl program nabušený a užitečný.

Jan Tichý – Vyhodnocování kampaní v GA

Bez vlezdoprdelkování, tohle byla pecka. Můj šálek kávy.

Google Analytics mě z online marketingu zajímají nejvíc. Honzovo vykládání o nich mě baví a tak jsem si rád zopakoval a ujasnil, jak nám to ten Google měří. Všechny číslička totiž neříkají to, co by se na první pohled mohlo zdát.

 

Martin Snížek – Optimalizace výkonnosti webu a A/B testování

Martina jsem doteď neznal a ještě neviděl mluvit. Je poznat, že staví hlavně na své praxi.

Přesvědčivost.

Pro mě nejzásadnější myšlenka přednášky. Přístupnost a použitelnost jsou základ, ale web musí přesvědčit zákazníky, aby udělali, co chcete vy.

Marek Prokop – Analytics API a SEO

Zase něco pro mě. Tahání dat z GA, použití na reportování pomocí GDocs a jejich zautomatizování.

Musím si to v klidu doma vyzkoušet, protože se s tím dá vyhrát hodiny. Ne-li dny.

David Šmehlík – Rizika číhající na firmy v sociálních sítích

David vzal hezky od základů komunikaci firem hlavně na Facebooku. Většinu jsem znal, slyšel, či si ověřil na vlastní kůži.

Odnáším si ale motivaci a chuť se o tu naši SportObchodí Facebook page zase víc starat.

Petra Větrovská – Homemade PPC audit

Peťa měla nejtěžší roli. Přednášela poslední, po 4 náročných večerech plných neodborných aktivit 😉

PPC řeším jen okrajově, ale její prezentace je pro mě hodně přínosná. Řeším kampaně s agenturou a teď si na jejich práci můžu lépe posvítit.

Co bylo na LIMu tak super a může být ještě lepší?

Rád hodnotím akce plusy, mínusy a stručně. Prvně jsem to udělal, ale pak zase smazal. Nejde to. Musím se rozepsat. Mé nadšení dnes není hodné stručnosti.

Celý den se něco děje (+)

LIM je hodně náročná akce. 5 dní (cca 20 hodin denně) plných vzdělání, sportu, jídla, diskuzí a paření. I tak bych to nazval dovolenou. Kdyby mi dal někdo na výběr třeba týden u moře all inclusive vs. LIM. Neváhám.

Markeťáci v civilu (+)

Podobně jako na různých afterparties po konferencích, mohl jsem lektory a účastníky LIMu poznat v nepracovní a civilnější rovině. Ať na baru, u jídla, bowlingu či u bazénu. Tohle prostě normálně nezažijete.

Honza s Davidem to rozjeli na kytary. Marek s

Honza s Davidem to rozjeli na kytary. Marek se přidával bubnováním.

Pojetí workshopů (-)

Workshopy jsem kvůli golfu stihl jen dva, ale. Znovu jsem si ověřil, že nerad pracuju ve skupině s omezeným časovým fondem. Navíc na projektu, který mi není blízký.

Možná i proto jsem raději volil nahánění bílého míčku po zeleném pažitu. V mém případě spíš hledání míčku ve vysoké trávě, v lese či výlovu z potůčků.

Líbil se mi workshop Marka. Něco nám ukázal a my jsme si to sami zkoušeli.

Nápad: Větší zapojení účastníků

Psala mi Markéta, že jí na LIM chybělo větší zapojení účastníků. Postarat se o to měly asi workshopy a možná trochu představovačka první večer. O které jsme ale nevěděli a propásli ji.

Co tak příště vyhradit jedno dopo/odpoledne jen účastníkům? Každý by měl 5 minut na krátkou prezentaci, představení sebe, své firmy či projekty, které se povedly, nepovedly nebo které se chystají.

Takový domácí úkol před LIMem. Jasně, pro introverty a nedobré řečníky by to mohl být opruz, ale věřím, že ku prospěchu věci.

Ideální by to bylo na začátku akce. Poznal bych lépe své kolegy a líp věděl, s kým se pustit do debaty. Za celou dobu jsem nestihl všechny poznat. Tohle by mi výběr obětí zjednodušilo.

LIM bando, díky za super akci

Začínal jsem být z marketingových akcí trochu unavený, ale tahle mi sedla. Vyměnil bych všechny konference za LIM.

Rád bych tak poděkoval otci akce Marku Prokopovi, že u nás s něčím takovým přišel, všem lektorům za vstřícný, profi i kamarádský přístup a všem účastníkům, se kterými jsme neodborný program doplnili spoustou zábavy.

Po třech dnech jsem měl pocit, že jsme na akci tak měsíc.

Jo a nebýt Pepy (můj SportObchodí šéf), nebyl bych tam, takže velké díky jemu.

Poslední večer u kytar

Výkop do diskuze a pozvánka do Brna

Na LIMu se moc nepoužíval twitter. Trochu nezvyk oproti jiným marketingovým akcím. Vůbec mi to nevadilo, ale jak to, že twitter mlčel?

Moc z nás ho tam pravidelně nepoužívá? Nešťastný hashtag #lim13, do kterého se pletou tweety azbukou? Komunikace se koncentrovala do skupiny na FB? Nebyl čas, chuť?

Když budete mít cestu..

Už jsem psal, že jsem se nestihl se všemi blíže poznat. A rád vás někdy uvidím. Takže když budete mít cestu do Brna, klidně dejte vědět a potkáme se.

A kdybyste chtěli zase spojovat vzdělání a zábavu, dorazte na Marketing Festival, věřím, že to bude bomba.

Zpět do reality..

Ha, na to nejdůležitější jsem málem zapomněl. Od včera jsem přemýšlel nad pointou článku. Přitom jsem o ní od včera s kamarády mluvil.

Těším se do práce!

Před LIMem jsem byl 2 týdny na táboře jako vedoucí, takže dohromady to máme 3 týdny mimo. A chybí mi to, fakt.

Dámy a pánové, kdo z vás to má?

Napsali o LIMu

Označeno s: , ,
Označeno v Marketing, Volný čas
0 komentářů “Jak jsem prožil marketingový tábor
2 Pings/Trackbacks pro "Jak jsem prožil marketingový tábor"
  1. […] Adam Jurák: Jak jsem prožil marketingový tábor […]

  2. […] Adam Jurák: Jak jsem prožil marketingový tábor […]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

*