neKonference Vyhledávače zboží 2012

Včera jsem byl na neformálním setkání Vyhledávače zboží 2012, kterou pořádal Michal Janík. Dorazili zástupci předních českých zbožáků, představili plány do budoucna a pustili se s námi do diskuze.

Michal Janík mě (stejně asi jako ostatní návštěvníky) hned ráno požádal o zpětnou vazbu. A když už jsem to sepsal jemu, proč to nedát rovnou sem a třeba to doplnit o další info.

Jaká byla neKonference #zbozi2012?

Líbil se mi neformální charakter, formát i způsob, jakým to měl Michal pod kontrolou. Za to mu a jeho týmu musím poděkovat. Poprvé jsem se podobné akce zúčastnil a odcházel jsem s převážně kladnými pocity.

Navíc dokázal pozvat na jedno pódium velice zajímavé hosty/konkurenty. Podle mě se takto společně na žádné akci nepotkali, nebo se pletu? 🙂

Vyhledávače zboží 2012

Plusy

  • Pozvaní hosté byli velice zajímaví, hodně dobře znali svůj produkt a dokázali výborně reagovat na dotazy, které byly často velmi ostré.
  • Překvapily mě dotazy z publika, které mi přišly hodně k věci a řešily reálné problémy. Asi se sešli lidi z úzkého oboru, kteří věděli, o co jde.
  • Diskuze s Heurékou a jejich snaha získat zpětnou vazbu. Vyzdvihnu Tomáše Hodbodě, který mě svým projevem opravdu zaujal a věděl, která bije.

Mínusy:

  • Pan Mergado – hezký nástroj, ale bylo mu věnováno hodně času. Stačilo představit a neukazovat jeho nastavení. To je spíš na nějaké školení/workshop a pro ty, co s tím chtějí pracovat.
  • Heureka Point – trochu se zasekli na vlastním PR a neřešil se vyhledávač zboží. I když pak byla diskuze zajímavá, prezentace se zasekla na jednom Pointu 🙂 Škoda.

Hosté, jejich poznatky, novinky a plány

Většinu zajímavých věcí a novinek najdete na twitteru pod hashtagem #zbozi2012 nebo ve Storify od Karla Borovičky.

Prezentace z vystoupení hostů by měly být zveřejněny na blogu Michala Janíka, takže doporučuju sledovat. Pokud budu mít víc času, zkusím doplnit moje poznámky.

Závěrem

Jen stručně. Zajímavé a aktuální téma, skupina lidí, kteří byli v obraze, příjemný formát i průběh akce a výborná zkušenost. Jen víc podobných setkání.

Omluva Tomáši Hodboďovi z Heuréky, kterého jsem si spletl s jeho jmenovcem, jehož fotku jsem dokonce dával do minulého článku. 🙂 Koho by napadlo, že někdo s takovým jménem je u nás dvakrát.

Označeno s:
Označeno v Marketing, Starý blog
3 komentáře “neKonference Vyhledávače zboží 2012
  1. Anonym napsal:

    Díky moc Adame za zpětnou vazbu. Jsem rád, že se akce líbila.

    Píšete o týmu – rád bych tu veřejně poděkoval Katce, Lucii, Honzovi, Jirkovi a Láďovi – lidem, kteří pomáhali akci pro všechny připravit a bez nichž by neproběhla.

    Díky jim.

    Díky všem za účast!

  2. Anonym napsal:

    Pěkně napsané, Adame. S Michalem jsme se shodli, že bychom mohli příště dát větší prostor velkým (Zboží.cz a Heureka) a kratší čas by se vyhradil na zbývající příspěvky, kterých by mohlo být i víc. Chtěl jsem ukázat i vnitřek Mergado účtu, aby to nebylo tak abstraktní, ale pro odborníky, kterých byla většina, to asi není úplně potřeba.

  3. Adam Jurák napsal:

    Jak jsem psal, nástroj je to pěkný a hned jsem vyzkoušel, jen to bylo hodně do podrobna a na plátně příliš vidět nebylo.

    Ale tak zas máte zkušenost do příště 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*